Tuesday, September 1, 2009

INDONESIA TIDAK TAHU BERSYUKUR..

Pagi tadi on facebook..Tetiba dapat satu mesej daripada mamat Indonesia yang bangang ni..Ikuti perbualan kami:-

Heri Owen: MALING MALING.MALINGSIA.katana negara islam tp tingkah lakuna mirip yahudi suka maling,sering provokasi.perang aja dibantu orang kafir.mana kejantanan negara km.setan.AYO PERANG,akn kt jadikan malingsia provinsi ke 34

Aku: kamu ni siapa? enak aja kata malingsia..

Heri Owen: q orang INDONESIA.benerkn negara km sukana maling dari INDONESIA.dasar malingsia.km udah bosen liat tingkah laku negara km.km sepakat malaysia dganti malingsia atau maling asia.wedus elek

Aku: apa yang negara kami maling pada kamu?
apa negara kami buat pada kamu?
kamu tinggal mana ni?
dasar mulut tong sampah..
kamu fikir negara kamu baik sangat?
orang INDONESIA datang malaysia bunuh orang MALAYSIA..
orang INDONESIA juga jadi MALENG di MALAYSIA..
rakyat tak berdosa jadi mangsa di sini..
memang rasain allah bagi banyak bencana alam di negara kamu..
RASAIIINNN..Padan muka..!!!
orang INDONESIA memang tidak tahu bersyukur..
sudah diberi kebebasan duduk di MALAYSIA..
lagi mau ngomong banyak..
kalau kamu tak suka sama MALAYSIA, jangan duduk di MALAYSIA..
kamu pergi balik INDONESIA dan pergi majukan kampungmu itu lagi bagus..
nama je ISLAM tapi mengutuk negara orang lain..
ditambah pula di bulan ramadhan ini..
berdosa tau..
lain kali pikir dulu dong sebelum ngomong..
kalau kamu tak tau apa-apa pasal MALAYSIA..
jangan ngomong sembarangan..

Heri Owen: cangkemu bau tikus.q ada indonesia su. g perlu dateng kenegri maling.haram.negara km islam tp kok suka maling,klaim budaya.dasar wedus.mata km kemana.ambalat wilayah mana,pulau jemur milik siapa.tu semua milik NKRI.HARGA MATI.rakya dsini udah gatal ingin bumi hangvskn kalian.negara km p kaya,blagu bgt.emang malingsia g pny budaya p,dasar negara miskin

Aku: hahaha..
negara kamu lagi miskin..
nilai matawang kamu lagi rendah dong..
udah la, bulan puasa..
pergi bersujud pada allah..
agar mulut mu itu dilindungi daripada dosa..
atau kamu tidak berpuasa..
hahaha..
kami tidak pernah memburukkan nama negara kamu, malah ketika bencana alam negara kami sanggup menolong rakyat di negara kalian..
tidak pernah kalian semua terfikir semua itu..
kalian hanya lihat keburukan MALAYSIA aja mengapa?
mengapa kalian semua tidak melihat negara kami dari sudut positifnya?
negara kami tidak pernah memandang rendah pada negara kamu..
negara kami tidak pernah menjatuhkan maruah negara kamu..
negara kami tidak pernah memerangi negara kalian..
tapi mengapa kamu seenaknya berkata begitu pada negara kami..
kamu fikir negara kamu terlalu suci?
lagi suci dari kota mekah?
suci di mata allah?
tidak semua ciptaan allah ini sempurna..
ya terserah..
saya tidak berdosa..
bukan saya yang memerintah malaysia..
kalau kamu tidak puas hati, sila la ngomong terus pada kerajaan malaysia ya..
selamat berpuasa..
assalamualaikum..

(terbaru)
Heri Owen: y iyalah.pst semua orang akan menbela negarana.bgt jg km,pst akn menutup2 kesalahan negara km.emang km g malu p,pny negara tp budaya aja klaim dr negara lain.MALU Q MALU..

(aku dah malas nak balas)..

Lepas tu aku on Myspace, jumpa pulak blog ni http://malingsia-donkey.blogspot.com/2009/08/malingsia-national-anthem.html lagi aku bertambah-tambah naik angin..

INDONESIA bodoh..Tak tahu nak bersyukur..Kita dah bagi macam-macam kemudahan dekat rakyat mereka..Apa lagi yang mereka nak daripada kita? Kalau aku dapat tetak kepala mamat tu, puas hati aku..Nasib baik ko kat endon..Aku sebagai rakyat Malaysia sesungguhnya memang marah dengan kenyataan orang Indonesia ini..Mengapa Malaysia jadi Malingsia? Kenapa lagu Negaraku ditukar kepada Nerakaku..Renungkan bersama:

Kita dah tolong diorang masa Tsunami..
Kitorang bagi rakyat dia cari makan kat Malaysia..
Bagi kebebasan tempat tinggal disini..
Diorang buat kegiatan tak senonoh, rakyat Malaysia anta balik Indon (nape tak bunuh je trus?)
Bandar Klang dan Kuala Lumpur dah macam Mini Jakarta dek kerana bersepah orang Indon..
Kes2 tak senonoh banyak melibatkan INDON..!!!

Dah ternyata INDONESIA tidak tahu bersyukur..Mohon kerajaan hantar je pulang rakyat INDONESIA ni..Tidak perlu pekerja INDON lagi di negara ini..Rakyat Malaysia masih ramai lagi yang menganggur..

Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan..
One Malaysia..!!!
Love Malaysia..!!!

Diorang pun sama..Nama jer Serambi Mekah, tapi perangai rakyatnya teruk..Allah dah bagi banyak petunjuk pun masih belum insaf dan sedar akan perbuatan mereka..Macam mana mereka nak maju kalau rakyatnya macam ni..Aku paling pantang kalau orang perlekehkan negara aku macam ni..Pertama kali negara INDONESIA mengutuk MALAYSIA sebegini dahsyat..Eee, geram sial..INDON kannibu lu cau cibai..INDON pundek..INDON fucker..INDON goblok..

Dah la datang kat Malaysia ni papa kedana, dah merempat kat Malaysia ni lagi nak banyak bunyi..Langsung tak fikir dulu sebelum cakap..Kenapa diorang hanya pandang dari sudut negatif sahaja? Dari sudut positif kenapa diorang tak pertimbangkan sekali? Tak ke BODOH nama nya tu..Nak je aku bom INDONESIA tu..Haish..

Pagi-pagi lagi tadi dah buat aku bengang..Yang mamat tu boleh la sabar lagi..Yang lagu NEGARAKU tu yang tak boleh blah, memang bertambah mengamuk aku dibuatnya..Boikot barang buatan INDON, boikot rakyat INDON, hantar je rakyat INDON pulang tak pun bunuh jer orang INDON kat MALAYSIA ni..Tinggalkan rakyat INDON yang nak continue study sahaja di sini kerana tujuan mereka mulia dan agar selepas mereka pulang dapatlah mereka majukan kampung mereka tu..Dapat juga mereka mengubah persepsi rakyat INDON yang sememangnya negatif terhadap negara kita..Ambil balik pelajar kita yang berada di INDON dan hantar ke pusat pengajian lain yang lebih baik daripda negara INDON..Nama je negara Islam, tapi dasar mulut tong sampah, hati dasar bangkai, perangai dasar binatang..

Kpd rakyat INDON sekalian, jika kalian tidak suka pada MALAYSIA silakan keluar dari negara kami ok..

Haish, tak pasal2 aku da naik angin..Bengang btul la..

P/S: Artikel ini hanya pada rakyat INDONESIA yang tidak sukakan MALAYSIA..Yang suka MALAYSIA tu aku minta maaf banyak2 kalau anda turut terasa hati..

© All Right Reserved 2009
Segala penulisan dalam blog ini tidak boleh dicetak mahupun disalin semula dalam apa jua cara tanpa mendapat kebenaran daripada pihak penulis terlebih dahulu. Kerjasama anda amat saya hargai. Terima Kasih

0 ulasan: