Monday, October 26, 2009

Coretan Sebelum Tido..

Ok, malam ni terasa nak post sesuatu..
Tapi tak tawu nak citer pe larh..
Hurmmmm..

Sambung diari aku ler..
Lets start from the afternoon..
Aku offline sumer bnda like facebook, myspace n seangkatannya..
Coz ayah aku tak kerja arini, kena off awal..
Lepas tu had a lunch (nasi lauk ayam goreng)..Haha sdap tu..
Masuk bilik layan mesej from my Hunny Madu..
Then solat zohor, after that buat taik mata larh (tido)..

Pukul 3 lebih, mama kejut sebab dia ingt aku lowm solat lagi..
So, start dari tu tak boleh tido dah..
Lepak dalam bilik and sempat mesej dgn my Hunny Madu..
Setelah menunaikan fardhu asar, turun bawah..
Layan karenah adik2 yang tah pehape..Hahaha..
Pastu kena jaga rumah, family nak pegi pasar malam..
Huahuahua..
Sambil tu kena tunggu adik balik dari sekolah..
Tengok tv citer roda impian, pastu rewind senario n matahariku..
Lambat btowl adik balik..
7.10 baru sampai umah..Sbb tempat ngaji dia ramai orang plak..
Huhuhu..

Lepas maghrib, mesej dgn my Hunny Madu again..
Mesej dgn dia adalah suatu kewajipan..
Hanya aku dan dia saje yang tahu mengapa ia WAJIB..
Hahaha..
So, turun bawah terus on laptop..
Online kan semua social networking yang aku ada..
Myspace, Friendster, Facebook n Tagged(kena banned)..
Tak tau kenapa tagged aku bleh plak kena banned..
Haish..
Geram towl..
Sambil tu mesej lagi dgn my Hunny Madu..
Banyak plak komen2 kat facebook, myspace n friendster tu yang perlu di reply..
So, take time gak tu..
Hahaha..

Huuaaarrrggghhhhhhhhh..!!!
Ngantoknya..
Tak larat nak type lagi nih..
It's time 4 me to sleep..
Hahaha..

Gudnyte n cweet dreamz to all bloggers..
Wash ur face n foot b4 go to bed..
Hahaha..
Tu pesan orang tua-tua la..
Ok, ~daaaa..
Papai..
Tamat sudah diariku hari ini..
Semoga hari esok adalah lebih baik dari hari ini..
Lalalala..

© All Right Reserved 2009
Segala penulisan dalam blog ini tidak boleh dicetak mahupun disalin semula dalam apa jua cara tanpa mendapat kebenaran daripada pihak penulis terlebih dahulu. Kerjasama anda amat saya hargai. Terima Kasih..

0 ulasan: