Sunday, October 25, 2009

Lalala..

Huh..
Hari ni adalah hari yang cukup membosankan..
Kerja ku adalah online facebook, myspace dan baca updated blog from suhadri and david ziser..
Awek aku plak suh tgk course yang ada kat sekolah teknik..Dia dgn family dia nak hantar adiknya kat skola teknik..Settle, tapi lowm daftar lagi..Esok baru daftar..
Pastu adik aku suh wat email sebab nak daftar myspace n facebook katanya..
Siap email tapi myspace tak boleh daftar..So, facebook je la yang aku buatkan untuk dia..
Arghhhhhhh..
Shittttt..
Geram siot...
Asal myspace wat hal..???? Shiallll..Hahaha..
Cuti ni memang sangat membosankan..
Haish..Bila la nak naik class ni..
Tak sabar nak belajar subjek yang bakal aku amik nnt..
Agaknya mcam mana la rupa lecturer aku tu yer..???
Hahaha..
Hope sumer baik2 and tak garang sangat..
Bleyh buat runding la senang citer..
Sekian saja untuk hari ini..
Lalala..

© All Right Reserved 2009
Segala penulisan dalam blog ini tidak boleh dicetak mahupun disalin semula dalam apa jua cara tanpa mendapat kebenaran daripada pihak penulis terlebih dahulu. Kerjasama anda amat saya hargai. Terima Kasih..

0 ulasan: