Thursday, April 7, 2011

Hari Yang Memalaskan..



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Salam Sejahtera dan Salam Muhibbah..Hahah..Bertemu lagi kita dalam entri kali ini yang bakal mengisahkan aktiviti sepanjang semalam..Hehe..Nak update semalam tak larat pulak..Haha..So ape kabar anda semua hari ni? Hahah..Aku harap sume sihat walafiat dan ceria2 selalu hendaknya..Hahaha.. :)

Bermula nya kisah dari sahabat aku tidur kat umah aku..Hahaha..Tido lambat tapi bangun agak best la timing nya kul 9..Hahaha..Lepak pnya lepak dah kul 10 lbih..Tetibe mama aku suh anta dia pi kedai beli kasut skola pengawas adik aku tu..Haish..Kacau daun betul la..Hahahaha..So, aku pn anta la..Sahabat aku plak tgh main laptop aku..Ntah ape dia buat aku pn x tau..Hahahaa..Dah balik je dari beli kasut tu sahabat aku still tgh main laptop upenye buka Facebook..Hahahaha..Pastu mama aku ajak aku dgn sahabat aku tu makan..

Dah lepas makan sume aku pn naik atas balik lepak dalam bilik..Sahabat aku pun follow..Aku terbaring lagi atas katil tu..Org ckp pas makan xleh baring, aku plak bleh bantai baring je..Hahaha..Terbaik la..Terasa amat malas utk bergerak time tu..Sebenarnya planning nak pegi main badminton ptg tu..Tapi semua mcm ada hal je..So, kira mcm x jd la tu..Tu yang aku malas nk pegi mana2..Lagipun rumah aku tu betul2 dah jadi "HEAVEN OF SLEEPING"..Hahaha..Sahabat aku pn cakap mcm tu..Hahahaha..Tapi oleh kerana sorang sahabat perempuan ni tgh tggu kat Shah Alam, kitorang gagah kan jugak diri pegi Shah Alam tempat biasa Perdana..Motif??? Hahaha..Sahabat aku dtg semata-mata nak amik notes Bussiness Mangement..OK la tu daripada takde motif langsung..Hahaha..Tapi memang aku terasa la penat and letih giler time tu..

Pastu sahabat aku yg laki ngan pompuan ni tadi pegi Giant..Aku plak melayan laptop..Bajet study utk kuiz hari ni, tapi satu ape aku baca pn aku x ingat n tak tau..Hahaha..Pastu diorg dtg balik..Lepak la kejap..Then sahabat perempuan aku ni nak balik umah..So, tinggal la aku dgn sahabat lelaki aku ni..Hahaha..Borak pnya borak smpai kul 6 lebih kot kalo x silap..Naik bas 9A terus pegi Klang..Sambil tu bermesej mesej dgn awek tersayang..Hehehe..Time tu dia x berapa nk busy so bleh la mesej..Hahaha..Suka nya hati.. :) Smpai Klang lepak lagi kat Hasilath..Sesi bergossip pn bermula..Boring lepak kt Hasilath, kitorang pn blah pegi kat tmpt open air..Lepak kat dataran bndar Klang tu..Hahaha..Gossip diteruskan..Sambil memasang impian dan azam serta cita2 yang tinggi masing2..Hahaha..Tak lama lepas tu kami pn pulang ke rumah masing2..

Aku balik je mcm biasa mndi mnda and watsoeva pastu turun makan..Hehehe..Lapo la katekan..Awek tersayang mcm biasa penat la agaknya tu..Langsung x balas mesej aku..Hahaha..Boring2 makan smbil tgk tv..Pastu dah abis mkn trus je naik atas buka laptop open FB..Smbil buka blog aku..Hahaha..At least ada la lagu..Sementara tu nk promote la jugak FRENZY FM..Hahaha..Ni online pnya radio yg sentiasa memutarkan lagu terbaikkk dari ladang..Hahaha..Cara2 nk amik radio ni, bleh cari frenzy fm kat google search bar belah kanan atas blog aku ni..hahaha..Ok sambung balik, bajet malam tu aku nak study tapi sume aku baca x masuk otak..Rasa dah ngantuk aku pn tertidur..Hahaha..

Sehingga bertemu lagi di nukilan akan datang..Hahaha..Wassalam.. :)

0 ulasan: