Monday, January 2, 2012

Pengakhiran 2011 (Part 2)

Maaf lambat masuk kan entri sambungan pengakhiran 2011 ni..Hehe..Busy skit..So skrg nak cerita sikit pengakhiran buat diri ini..

Alhamdulillah semua nya berjalan lancar dan teratur walaupun aku terpaksa mengharungi banyak dugaan dan rintangan yang penuh dengan onak berduri..Hope pada tahun baru ni perjalanan hidup aku akan lebih bermakna dan lebih ceria berbanding tahun sebelum nya Insyaallah..

Hubungan persahabatan aku dengan kawan rapat aku pun semakin baik dan bertambah baik..Buat yang sangat mengenali aku, mereka faham dan lebih arif nak menafsirkan diri aku..Walaupun aku banyak buat salah dan silap pada mereka, mereka tetap terima aku seadanya..Teguran demi teguran yang merangsang semangat aku amat aku hargai pada korang semua..Aku minta maaf sangat jika terkasar bahasa dan terlanjur bicara serta sakitkan hati korang semua..Sebenarnya takde niat nak buat semua tu..Cuma aku nak amik segala teguran korang yang membina tu menjadi perangsang utk aku mengubah diri aku daripada negatif kepada yang lebih positif..Aku minta maaf sangat2 kat korang ok..Hope korang bleh maafkan aku.. :')

Pada kaum kerabat di universiti, tak banyak aku nak cakap..Cuma pada kawan2 yg aku dah terkasar bahasa terlanjur bicara, hope korang bleh maafkan aku..Biasa la sume orang ada time dia happening giler dan ada time dia moody giler..Adat la tu..Jangan nk kecik ati sangat ok..Cool saje..Sekali lagi aku minta maaf..Hope korang bleh maafkan aku.. :')

Maka, berakhirlah kisah hidup aku pada 2011..Nantikan kisah kehidupan aku pada 2012..Hehe..Kbye.. :D