Thursday, April 24, 2014

Cuti Semester 2014

Assalamualaikum w.b.t.

Haha lama dah tak mengupdate blog..Kesibukan melanda diri la sejak akhir akhir ni..Haaa la ni aku tengah cuti sem..Maybe mood nak update tu ada ler jugak kan..Hehe..

Ok now aku nak story yang aku dah habis sem 3..Pasni aku akan menjalani Latihan Industri ataupun dalam English nya Industrial Training ataupun singkatannya LI..Haha..Cari kat area JB ni tempat LI semuanya takde hostel..Aku ni dok Kota Tinggi agak jauh dari JB so that's why aku kena gak cari tempat yg ada hostel..So cari punya cari, Roy suggest la kat Hotel Intekma Shah Alam..Alhamdulillah aku ada geng lain iaitu Rais, Syamim dan Insyaallah Acap hehe..And ada sorang kawan aku Fizrill dari MSU pun akan praktikal di tempat sama pada bulan 7 nanti..Hopefully we can hangout together..Amin..

Time time cuti ni pulak mcm biasa la kebosanan melanda diri..Still belum ada kawan baru kat rumah ni..Haha..Nak kerja, banyak faktor yang menjadi penghalang..So nak ke tak nak kena la dok rumah kan..Orang nak kata aku anak manja ke ape ke lantak pi..Depa bukan tau apa masalah aku..Hahaha..So, kalau family aku pegi bejalan baru la aku follow..Hehe..

That's it..Nanti kalau ada berita terbaru lagi aku akan update dengan serta merta..Hahaha..

~ Wassalam.

0 ulasan: